Articolul precedent |
Articolul urmator |
1273 241 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 22:57 |
SM ISO690:2012 NASTASE, Gabriel. Managementul riscurilor în dezvoltarea produselor noi. Studiu de caz. Elaborarea unui plan de marketing pentru lansarea produsului turistic „Vrancea – patria vinurilor”. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.1, pp. 88-98. ISBN 978-9975-75-834-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
JEL: G32, Z33 | ||||||
Pag. 88-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Through innovation scientific knowledge is convert into physical reality. The innovation process is present in all countries regardless of their stage of development, but becomes efficient in countries that depend on external market. Innovation of new product provides added value sufficient intellectual and technological advance to ensure commercial success. Wherever is introduced ,innovation changing economy from an economy offer one demand, almost regardless of the level of productive economy. |
||||||
Cuvinte-cheie cercetare, dezvoltare, inovare, riscuri, produse noi, management |
||||||
|