Tendinţe contemporane de integrare a conţinuturilor ştiinţifice la disciplinele naturii
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
704 24
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-21 13:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.02:[53+54+57] (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (1984)
Физика (1722)
Химия. Кристаллография. Минералогия (1997)
Биологические науки в целом (3558)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, COSIUC, Vasile. Tendinţe contemporane de integrare a conţinuturilor ştiinţifice la disciplinele naturii. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 4(56), pp. 20-24. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(56) / 2017 / ISSN 1811-5470

Tendinţe contemporane de integrare a conţinuturilor ştiinţifice la disciplinele naturii

Contemporary trends by integration the scientific contents from disciplines of nature

CZU: 373.5.02:[53+54+57]

Pag. 20-24

Botgros Ion1, Cosiuc Vasile2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2018


Rezumat

Acest articol analizează diverse modalităţi de integrare a conţinuturilor ştiinţifice a disciplinelor şcolare Fizică, Biologie, Chimie. Sunt prezente diverse modalităţi şi tipuri de integrare aplicate în activităţile educaţionale.  O modalitate eficientă de integrare a cunoştinţelor ştiinţifice la disciplinele naturii este proiectul. De asemenea sunt prezentate datele chestionarului privind determinarea nivelului de integrare a cunoştinţelor ştiinţifice a profesorilor de la disciplina Fizică.

This article discusses various ways of integration the scientific contents of the disciplines Physics, Biology, Chemistry. This article analyzes various ways and types of integrating applied in the educational activity.  An effective way of integrating scientific knowledge in the subjects of nature is the project. Also are presented the data of the questionnaire about the integration level of scientific knowledge to teachers from physics discipline.

Cuvinte-cheie
integrare, integralizare, interdisciplinaritate, curriculum integrat, metoda Proiectului, biologie, Chimie.,

discipline şcolare Fizică