Modelul pedagogic al colaborării familie-şcoalăcomunitate în educaţia pentru carieră a adolescenţilor (experiment de formare)
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
779 59
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 10:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.262+37.048 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3920)
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (250)
SM ISO690:2012
PAVLOV, Zinaida. Modelul pedagogic al colaborării familie-şcoalăcomunitate în educaţia pentru carieră a adolescenţilor (experiment de formare). In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 3(97), pp. 11-17. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(97) / 2016 / ISSN 1810-6455

Modelul pedagogic al colaborării familie-şcoalăcomunitate în educaţia pentru carieră a adolescenţilor (experiment de formare)

The pedagogical model of family-school-community collaboration in career education for adolescents (training experimen)

CZU: 37.018.262+37.048

Pag. 11-17

Pavlov Zinaida
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

Articolul prezintă un studiu teoretico-aplicativ ce reflectă mai multe aspecte ale educaţiei pentru carieră a adolescenţilor. Studiul conţine un program de formare, un şir de activităţi şi un model pedagogic de educaţie pentru carieră a adolescenţilor, care poate fi valorificat în cadrul colaborării şcoală-familie-comunitate.

The article represents a theoretical and applicative study that reflects the subject of education for career of teenagers. The study contains a program of formation, a range of activities and a pedagogic model of education for career of teenagers, that can be used within the school-family-community collaboration.

Cuvinte-cheie
education for career, school-family-community collaboration,

pedagogical model, teenagers.