Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
658 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-28 18:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.5 (102) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Culorile primare ale educaţiei: de la strălucire la translucid. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 3(97), pp. 18-21. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(97) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.5 | ||||||
Pag. 18-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul propune o abordare critică secvenţială a problemelor educaţionale dezbătute în cadrul Conferinţei internaţionale Culorile primare ale educaţiei (Cavtat, Croaţia). Cei circa 70 de participanţi au reprezentat peste 20 de ţări, dintre care 18 membre NEPC – Reţeaua Centrelor de Politici Educaţionale, asociaţie internaţională care şi-a început activitatea în anul 2006. Noile educaţii, ca răspuns prompt la provocările lumii contemporane, reflectate în documentele aferente de politici şi raportate la realităţile cotidiene, au colorat în mod divers palmaresul analitic şi critic al discursurilor şi al dezbaterilor de la evenimentul dat. |
||||||
Cuvinte-cheie NEPC, primary colors of education, the challenges of the contemporary world, debates., International Conference, new educations, speeches |
||||||
|