Parteneriatul școală – comunitate în educația elevilor pentru soluționarea conflictelor
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
962 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 15:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.265 (28)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3884)
SM ISO690:2012
CHIOSA, Cristina. Parteneriatul școală – comunitate în educația elevilor pentru soluționarea conflictelor. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 312-316. ISBN 978-9975-132-97-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2017
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017

Parteneriatul școală – comunitate în educația elevilor pentru soluționarea conflictelor

CZU: 37.018.265

Pag. 312-316

Chiosa Cristina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

Community represents the cultural, spiritual and geographical development of the student, and by it is characteristics, can support the interests of the school. Each school gets a community of learners, under his own plan to further improve teaching, learning and discipline. All his students strive and make progress towards achieving the desired standards with healp from their parents, teachers and other partners involved. Schools and community improve instruction assessment, professional development of teachers, involving parentsand business people, so that every aspect of education work as part of a system that supports all students to achieve their goals.