Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
874 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-09-14 12:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.67 (11) |
Воспитание. Обучение. Образование (15006) |
SM ISO690:2012 BÎRNAZ, Nina. Funcţionalitatea manualului şcolar în contextul societăţii axate pe cunoaştere. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 2(96), pp. 52-55. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||||
Numărul 2(96) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 371.67 | ||||||||
Pag. 52-55 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Societatea axată pe cunoaştere solicită de la sistemul de învăţămînt, în primul rînd, centrarea procesului instructiv-educativ pe formarea unui profil al elevului corespunzător cerinţelor actuale. În acest context, în sprijinul actorilor educaţionali, în special al elevului, vine manualul şcolar, a cărui calitate depinde de funcţiile sale reflectate în conţinutul unităţilor didactice. |
||||||||
Cuvinte-cheie textbook, knowledge-based society, functions of the school textbook, the teaching unit. |
||||||||
|