Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1189 101 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 16:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.72+37.015.3 (3) |
Психология (3327) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3844) |
SM ISO690:2012 PASCARI, Valentina, MOȘNEAGA, Nadejda. Interesul cognitiv la vârsta preșcolară: repere conceptua. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 3(55), pp. 79-85. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 3(55) / 2017 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
CZU: 159.922.72+37.015.3 | |||||
Pag. 79-85 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul expune o viziune asupra problematicii interesului cognitiv, la general, şi în particular, la nivel de preşcolaritate. Este dezvăluit specificul interesului cognitiv al copiilor de vârstă preşcolară şi avantajele formative. Traversarea ştiinţifică a conceptelor de „interes”, „interes cognitiv”, generează abordări care să cuprindă cât mai multe caracteristici pentru perioada preşcolară. Sunt examinate mai multe dimensiuni ale interesului cognitiv la vârsta preşcolară, unele clasificări ale formelor de manifestare a interesului cognitiv, componenţii şi indicatorii de manifestare a interesului cognitiv la copiii de vârstă preşcolară mare. |
|||||
Cuvinte-cheie interes, curiozitate, interes cognitiv, formaţiuni psihologice, trebuinţe, comportament volitiv, reacţii înnăscute, forme de manifestare a interesului cognitiv, interes activ stabil, interes personal, motive, factor emoţional, interes situaţional, componenţii interesului cognitiv. |
|||||
|