Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
615 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-13 09:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.772:911.3:33 (2) |
Коммерческое (торговое) право (1285) |
Общая география. Систематическая география. Теоретическая география (143) |
Экономика. Народное хозяйство. Экономические науки (9269) |
SM ISO690:2012 MANOLI, Lilia, GORDIEVSCHI, Lidia. Interferențe între indicația geografică/denumirea de origine și marcă pentru obținerea unui brand de succes. In: Intellectus, 2017, nr. 4, pp. 35-39. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | |||||
Numărul 4 / 2017 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | |||||
|
|||||
CZU: 347.772:911.3:33 | |||||
Pag. 35-39 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Crearea, promovarea și menţinerea pe piaţă a unui brand autohton este adesea o sarcină dificilă pentru promotorii acestuia, mai ales că apariţia produselor cu indicaţie geografi că protejată sunt la început de cale pe piaţa naţională. În acest articol autorii au relevat aspecte ce ţin de importanţa protecţiei proprietăţii intelectuale în viaţa unui brand prin protejarea concomitentă a indicaţiei geografice/denumirii de origine și a mărcii. Au fost reliefate punctele forte ale acestor mecanisme și posibilitatea consolidării brandului pe plan naţional și internaţional prin interferenţa înregistrării indicaţiei geografice/denumirii de origine și a mărcii, aducând exemple concrete de branduri care și-au asigurat succesul și longevitatea aplicând multipla protecţie. |
|||||
|