Proiectarea activității de învățare la științe din perspectiva dezvoltării competenței de exploatare/investigare la elevii de vârstă școlară mică
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
600 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 09:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02 (106)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2007)
SM ISO690:2012
MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna. Proiectarea activității de învățare la științe din perspectiva dezvoltării competenței de exploatare/investigare la elevii de vârstă școlară mică. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 2(6), pp. 195-208. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(6) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Proiectarea activității de învățare la științe din perspectiva dezvoltării competenței de exploatare/investigare la elevii de vârstă școlară mică

Concevoir l'activité d'apprentissage en sciences de la perspective du développement de la compétence de l'exploitation / enquête aux petites écoles

CZU: 373.3.02

Pag. 195-208

Mogîldea (Iuzu) Iulianna
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 22 ianuarie 2018


Rezumat

Treapta primară de învăţământ reprezintă o verigă de bază, unanim recunoscută, în formarea competențelor științifice, iar cursul primar de Știinţe posedă oportunităţi reale şi valoroase pentru formarea competențelor de exploatare și investigare.  Explorarea/investigarea mediului are o justificare funcţională, pregăteşte pentru viaţa reală, are drept obiect elemente din natură bine determinate, care fac parte din experienţa copilului. Iar disciplina Ştiinţe și este drumul spre cunoaştere, care îl provoacă pe elev să(re)descopere ce îl înconjoară şi ce se întamplă în jurul său, pentru a găsi soluţii problemelor cărora va trebui să le facă faţă.

L'enseignement primaire est un lien de base, unanimement reconnu, dans la formation des compétences scientifiques, et le cours de sciences primaires a des possibilités réelles et précieuses de formation en compétences d'exploitation et d'investigation.  L'exploration / investigation de l'environnement a une justification fonctionnelle, se prépare à la vie réelle, a pour objet des éléments bien définis de la nature, qui font partie de l'expérience de l'enfant. Et la discipline Sciences est la voie de la connaissance, ce qui amène l'étudiant à (re) découvrir ce qui l'entoure et ce qui se passe autour de lui, pour trouver des solutions aux problèmes auxquels ils devront faire face.   

Cuvinte-cheie
competență școlară, observația, experimentul.,

proiectarea învățării, competență de explorare/investigare