Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
600 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 09:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02 (106) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2007) |
SM ISO690:2012 MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna. Proiectarea activității de învățare la științe din perspectiva dezvoltării competenței de exploatare/investigare la elevii de vârstă școlară mică. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 2(6), pp. 195-208. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(6) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02 | ||||||
Pag. 195-208 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Treapta primară de învăţământ reprezintă o verigă de bază, unanim recunoscută, în formarea competențelor științifice, iar cursul primar de Știinţe posedă oportunităţi reale şi valoroase pentru formarea competențelor de exploatare și investigare. Explorarea/investigarea mediului are o justificare funcţională, pregăteşte pentru viaţa reală, are drept obiect elemente din natură bine determinate, care fac parte din experienţa copilului. Iar disciplina Ştiinţe și este drumul spre cunoaştere, care îl provoacă pe elev să(re)descopere ce îl înconjoară şi ce se întamplă în jurul său, pentru a găsi soluţii problemelor cărora va trebui să le facă faţă. |
||||||
Cuvinte-cheie competență școlară, observația, experimentul., proiectarea învățării, competență de explorare/investigare |
||||||
|