Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
892 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 06:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02 (105) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (1985) |
SM ISO690:2012 . Specificul activitații de învațare a copiilor de 6-9 ani în contextul integralitații. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 92-102. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||
|
|||||
CZU: 373.3.02 | |||||
Pag. 92-102 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Materialul expune o viziune asupra dezvoltării funcționale a organismului. Sunt indicate hotarele dezvoltării copilului și faptul că dezvoltarea decurge în mod inegal în diferite perioade de vârstă, ceea ce se răsfrânge asupra formării activității de învățare. Traversarea ştiinţifică a caracteristicilor activității de învățare în psihopedagogie generează abordări care să cuprindă cât mai multe particularități pentru fiecare perioadă de vârstă. Sunt examinate condițiile interne și externe de manifestare a activității de învățare. Prin analiza intercorelației dintre particularitățile activității de învățare la copiii de 6-9 ani dorim să arătăm de ce trebuie să revenim la această problemă, care, de fapt, nu este una nouă. Se pare că ea trebuie extinsă, pentru a include perspectiva dialectică asupra acestei perioade de vârste, pe care încercăm să o abordăm integralizat, în cadrul primului nod educaţional. |
|||||
Cuvinte-cheie activitate de învățare, integralitate, mediu integrativ, conştiinţa de sine, autocontrol, autoapreciere, imaginea de sine, nod educațional, context integrativ, întreg, zona proximă a dezvoltării, poziția internă a copilului, conștientizarea acțiunilor. |
|||||
|