Specificul activitații de învațare a copiilor de 6-9 ani în contextul integralitații
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
892 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-26 06:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02 (105)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (1985)
SM ISO690:2012
. Specificul activitații de învațare a copiilor de 6-9 ani în contextul integralitații. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 92-102. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Specificul activitații de învațare a copiilor de 6-9 ani în contextul integralitații

The specificis of the learning activity of the children aged between 6-9 years in the context of integrality

CZU: 373.3.02

Pag. 92-102

 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018


Rezumat

Materialul expune o viziune asupra dezvoltării funcționale a organismului. Sunt indicate hotarele dezvoltării copilului și faptul că dezvoltarea decurge în mod inegal în diferite perioade de vârstă, ceea ce se răsfrânge asupra formării activității de învățare. Traversarea ştiinţifică a caracteristicilor activității de învățare în psihopedagogie generează abordări care să cuprindă cât mai multe particularități pentru fiecare perioadă de vârstă. Sunt examinate condițiile interne și externe de manifestare a activității de învățare. Prin analiza intercorelației dintre particularitățile activității de învățare la copiii de 6-9 ani dorim să arătăm de ce trebuie să revenim la această problemă, care, de fapt, nu este una nouă. Se pare că ea trebuie extinsă, pentru a include perspectiva dialectică asupra acestei perioade de vârste, pe care încercăm să o abordăm integralizat, în cadrul primului nod educaţional.

The article sets out a vision of the functional development of the body that points the boundaries of the development of the child and goes differently at different age levels in the sense of forming the learning activity. Crossing scientific activity characteristics of learning pedagogy, generate approaches that include as many features applicable to each age period. There are examined the internal and external learning conditions of the learning activity. By analyzing intercorrelations between specific features of learning at children of 6-9 years, we want to show why we should return to this issue, which really is not a new one. It seems that it should be extended, for including dialectical perspective on this age, which we are trying to approach in the first educational node.

Cuvinte-cheie
activitate de învățare, integralitate, mediu integrativ, conştiinţa de sine, autocontrol, autoapreciere, imaginea de sine,

nod educațional, context integrativ, întreg, zona proximă a dezvoltării, poziția internă a copilului, conștientizarea acțiunilor.