Comment les TICE peuvent contribuer a l'evaluation en classe de langues
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
950 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 11:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:81'243:004 (4)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3845)
Языкознание и языки. Лингвистика (4990)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4103)
SM ISO690:2012
MAURE, Rodolphe. Comment les TICE peuvent contribuer a l'evaluation en classe de langues. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 49-52. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Comment les TICE peuvent contribuer a l'evaluation en classe de langues

Cum mijloacele TIC pot contribui la evaluarea la lecțiile de limbă

CZU: 37.016:81'243:004

Pag. 49-52

Maure Rodolphe
 
Ecole Supérieure du Professorat et de l'Éducation, Toulouse
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018


Rezumat

Two issues are discussed in this article. Ways for ICT-based differentiated evaluation in language classes and the impact of ICT on daily work of language teachers. The framework of the article is defined by Common European Reference Framework for languages. The importance to teach foreign languages in a contextualized way is underlined. For this aim the students have to be accustomed and permanently trained in understanding and oral production in the frame of ICT-based classroom.

În acest articol sunt examinate două subiecte. 1 - Modalități de evaluare diferențiată, bazată pe mijloace TIC, în cadrul lecțiilor de limbă străină și 2 – impactul TIC asupra sarcinilor zilnice ale profesorilor de limbi străine. Este evidențiată importanța predării contextualizate a limbilor străine. În acest scop e necesar ca elevii să fie obișnuiți și permanent instruiți în înțelegerea și producerea orală în cadrul lecțiilor desfășurate cu ajutorul mijloacelor TIC.

Cuvinte-cheie
evaluation, Google forms,

foreign language class, educational platforms.,

plickers