Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
768 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2018-01-31 10:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.12 (219) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2563) |
SM ISO690:2012 ПАТРАШКУ, Думитру, ЗГУРЯН, Олеся. Теоретический подход к педагогической деятельности начинающих преподавателей высшего учебного заведения. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 2(36), pp. 21-38. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(36) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.12 | ||||||
Pag. 21-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se pune în discuție abordarea teoretică a activității pedagogice a profesorilor debutanți universitarei, în conformitate cu rolurile acestei activități; se analizează termenii activitate, acțiune, operație, funcții; necesitate, motiv, scop, obiectiv, condițiile activității; priceperi și deprinderi; abordarea sistemico-dinamică a activității; legitățile dezvoltării activității; structura multinivelară a funcțiilor activității pedagogice; sarcinile și structura activității pedagogice; poziția profesională a profesorilor universitari; fazele activității pedagogice ș.a. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate, acţiune, operație, funcții, activitate pedagogică, profesor universitar debutant. |
||||||
|