Articolul precedent |
Articolul urmator |
595 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 10:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.5(478-22) (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3845) |
SM ISO690:2012 VINOGRADOVA, Valentina. Ameliorarea calităţii educaţiei generale a copiilor din mediul rural al Republicii Moldova. In: Creşterea economică în condiţiile globalizării, 13-14 octombrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Complexul Editorial INCE, 2016, Ediția 11, Vol.2, pp. 263-266. ISBN 978-9975-4000-6-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Creşterea economică în condiţiile globalizării Ediția 11, Vol.2, 2016 |
|||||
Conferința "Creşterea economică în condiţiile globalizării" Chișinău, Moldova, 13-14 octombrie 2016 | |||||
|
|||||
CZU: 37.014.5(478-22) | |||||
Pag. 263-266 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
In Republica Moldova are loc o restructurare pe scară largă a sistemului de invățămant la toate nivelurile. Obiectivul final al invățămantului general constă in faptul, ca copiii să obţină cunoştinţe, aptitudini şi abilităţi necesare pentru punerea in aplicare a capacităţilor lor, ceea ce in viitor va asigura participarea lor la viaţa socială. Anume in educaţie se pun toate speranţele de egalare a şanselor copiilor din localităţile urbane şi rurale. Asigurarea egalităţii posibilităţilor de instruire este una dintre cele mai importante condiţii pentru depăşirea nedreptăţii sociale şi reducerea inegalităţilor sociale in ţară. In pofida efectuării active a reformelor in sistemul educaţional continuă să existe mari diferenţe intre educaţia copiilor din mediul rural şi cel urban. In articolul se analizează accesibilitatea invățămantului general pentru copiii din mediul rural, se identifică cauzele care afectează in mod negativ accesul la educație generală, se propun soluții posibile pentru îmbunătățirea situației. |
|||||
Cuvinte-cheie invăţămintul primar, invățămantul gimnazial, invățămantului general |
|||||
|