Articolul precedent |
Articolul urmator |
1489 99 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 23:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.036 (23) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2002) |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Valoarea creativă a domeniului de dezvoltare cognitivă și cunoașterea lumii la preșcolari. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 148-151. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.036 | ||||||
Pag. 148-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects the creative value of the field of cognitive development and the world's knowledge in preschools. Creative learning in the field of cognitive development and knowledge of the world is the premise of pre-school learning through discovery and problem-solving. Here learning, leadership not so much in acquiring knowledge, and in mental transformations and accumulations, is all the more effective as it is through play. The synthesis of this research provides teachers with the focus of early learning on the creative learning of children. |
||||||
|