Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
993 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 20:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.38:378.147 (1) |
Психология (3362) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2563) |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Studiu competenței de self-management al activității de învățare la studenți . In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2017, nr. 3-4(31), pp. 55-61. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 3-4(31) / 2017 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.38:378.147 | ||||||
Pag. 55-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat vizează constatarea nivelului deținerii competenței de self-management al activității de învățare de către studenții moderni. În acest context, sunt determinate criteriile de constatare a nivelului competenței de self-management al activității de învățare la studenți, prezentați indicatorii de performanță privind aprecierea nivelului formării competenței nominalizate și elaborate instrumentele de constatare a nivelului deținerii competenței de self-management al activității de învățare la studenți. Articolul oferă datele studiului enunțat, prelucrate statistic și analizate textual. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, cunoştinţe, atitudini, competența de self-management, activitate de învățare, studenţi, criterii, indicatori., capacități/abilități |
||||||
|