Dezvoltarea profesionalismului pedagogilor în contextul educaţiei axate pe competenţe
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
588 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-07 18:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.132 (64)
Воспитание. Обучение. Образование (14220)
SM ISO690:2012
BELEAEVA, Svetlana, PONOMARI, Tatiana. Dezvoltarea profesionalismului pedagogilor în contextul educaţiei axate pe competenţe . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 5-6(69-70), pp. 21-26. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(69-70) / 2011 / ISSN 1810-6455

Dezvoltarea profesionalismului pedagogilor în contextul educaţiei axate pe competenţe
CZU: 371.132

Pag. 21-26

Beleaeva Svetlana, Ponomari Tatiana
 
Liceul Teoretic „Gaudeamus“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 septembrie 2017


Rezumat

Învăţămîntul centrat pe elev şi axat pe dezvoltarea competenţelor este imposibil de realizat fără a avea profesori competenţi. Una dintre sarcinile importante ale şcolii constă în a menţine nivelul înalt de profesionalism al cadrelor didactice, dar şi de a crea condiţii pentru o continuă dezvoltare. În articol este prezentat un model de perfecţionare a profesorilor avînd la bază activitatea Liceului Teoretic Gaudeamus din mun. Chişinău.

Student-centered education and focused on competences development is impossible without competent teachers. One of the important tasks of the school is to maintain the high level of teachers’ professionalism, but also to create conditions for permanent development. The article presents a model of professional development of teachers based on Gaudeamus Lyceum activity.