Practici inovatoare pentru motivarea învăţării adulţilor
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
570 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 16:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7 (108)
Внешкольное общее образование. Самообразование (211)
SM ISO690:2012
GORINCIOI, Valeriu. Practici inovatoare pentru motivarea învăţării adulţilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 1(71), pp. 54-55. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(71) / 2012 / ISSN 1810-6455

Practici inovatoare pentru motivarea învăţării adulţilor
CZU: 374.7

Pag. 54-55

Gorincioi Valeriu
 
Liceul Teoretic „M. Sadoveanu“, or. Călăraşi
 
 
Disponibil în IBN: 17 septembrie 2017


Rezumat

Informaţia propusă, constituind o experienţă avansată în domeniu, îi va familiariza pe formatori şi manageri şcolari cu strategii de gîndire creativă şi critică, utilizate într-o varietate de contexte de învăţare pentru adulţi.

The proposed information, what is an advanced experience in the field, will enable trainers, school managers to get acquainted with the creative and critical thinking strategies, using them in a variety of adult learning contexts.