Necesităţi şi oportunităţi de implementare a Sistemului Naţional de Credite de Studiu în învăţămîntul mediu de specialitate
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
546 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-21 19:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014.54 (19)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885)
SM ISO690:2012
PALADE, Gabriel. Necesităţi şi oportunităţi de implementare a Sistemului Naţional de Credite de Studiu în învăţămîntul mediu de specialitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 46-48. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455

Necesităţi şi oportunităţi de implementare a Sistemului Naţional de Credite de Studiu în învăţămîntul mediu de specialitate
CZU: 37.014.54

Pag. 46-48

Palade Gabriel
 
Colegiul Financiar Bancar din Chişinau
 
 
Disponibil în IBN: 24 august 2017


Rezumat

Evoluţia de perspectivă a învăţămîntului profesional din R.Moldova urmează a fi proiectată pe tendinţele de domeniu, existente în spaţiul educaţional european. Materialul de mai jos analizează un aspect de bază al procesului în cauză – sistemul de credite transferabile, relaţionat cu învăţămîntul mediu de specialitate din R.Moldova ca evoluţie şi importanţă.

Future development of vocational education in Moldova will be projected based on the domain trends existing in the European educational space. The information below examines a basic aspect of the process involved – transferable credit system, related to the specialty secondary education in Moldova as evolution and importance.

Cuvinte-cheie
transferable credit system,

vocational education and training, knowledge-based economy, colleges,

ISCED