Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
782 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 17:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.612:376.1-03 (1) |
Социальная психология (960) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (590) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Bariere psihologice diminuante în dezvoltarea creativității persoanelor cu nevoi speciale. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 78-81. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.612:376.1-03 | ||||||
Pag. 78-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creativitatea prezintă marele avantaj de a recunoaște existența în fiecare om, inclusiv și a celui cu anumite nevoi speciale, a unui grad de creativitate ce poate fi dezvoltat și valorificat. În acest articol sunt prezentate unele bariere de ordin psihologic: lipsa flexibilității, fluența scăzută, rigiditatea funcțională, frica de critică, frica de ridicol, timiditatea, descurajarea, ca fiind cele mai importante obstacole în calea creativității și performanței umane. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, bariere psihologice, imaginaţie, perseverenţă, motivaţie, performanțe creative |
||||||
|