Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
618 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-02 11:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:[811.135.1+821.135.1] (13) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3883) |
Балканские романские языки (1455) |
Литература на балканских романских языках (2085) |
SM ISO690:2012 STATE, Livia. Actul comunicativ oral şi scris. Modalităţi de elaborare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 13-16. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:[811.135.1+821.135.1] | ||||||
Pag. 13-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competenţele comunicative, formate în timpul anilor de şcoală, se dovedesc extrem de utile şi necesare pe parcursul vieţii. Datoria profesorului de limba română este să exploateze la maxim ocaziile de exersare a abilităţilor comunicative, adaptate diverselor situaţii cotidiene. Propunem mai jos cîteva modalităţi de aplicare la clasă a unor exerciţii menite să contribuie la producerea unor acte comunicative situaţionale: înţelegerea şi redactarea unui articol de fapt divers, a unui text de felicitare, întreţinerea unei pagini de blog, precum şi elaborarea comentariilor virtuale. În acest context, eseul colectiv poate trezi elevilor gustul pentru textul scris. Producerea unui text în clasă prin aplicarea unui algoritm are ca scop automatizarea elaborării lui în diverse situaţii în afara şcolii. |
||||||
Cuvinte-cheie langue roumaine, compétences communicatives, rédaction d’un article, actes communicatifs situationnels, message de félicitation, élaboration des commentaires virtuels |
||||||
|