Instruirea asistată de calculator la fizică în învăţămîntul preuniversitar
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
615 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-28 13:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:53:004 (2)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1201)
Физика (1733)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4156)
SM ISO690:2012
DUCA, Maria. Instruirea asistată de calculator la fizică în învăţămîntul preuniversitar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 4(80), pp. 50-52. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(80) / 2013 / ISSN 1810-6455

Instruirea asistată de calculator la fizică în învăţămîntul preuniversitar
CZU: 37.02:53:004

Pag. 50-52

Duca Maria
 
Colegiul Financiar Bancar din Chişinau
 
 
Disponibil în IBN: 17 august 2017


Rezumat

Educaţia asistată de calculator, ca modalitate de instruire, este unul dintre domeniile în care tehnologia informaţiei are o contribuţie majoră la creşterea eficienţei procesului de învăţămînt. Folosirea tehnologiilor pe scară largă în cadrul procesului instructiv-educativ duce la formarea unei atitudini active şi responsabile. În articolul de faţă sînt abordate posibilităţile de integrare a programelor de calculator în predarea fizicii, cu scopul dobîndirii competenţelor specifice disciplinei, fixării cunoştinţelor, dezvoltării personale. Învăţămîntul asistat de calculator poate să îi facă pe elevi să gîndească constructiv, să fie mai culţi, mai buni, mai creativi.

L’apprentissage assisté à l’ordinateur, comme modalité de l’enseignement est un des domaines où la technologie de l’information a une contribution majeure à l’augmentation de l’efficacité du processus de l’enseignement. L’utilisation des technologies modernes d’un mode très large implique un haut niveau de civilisation et dans le cadre du processus instructif-éducatif aboutit à la formation d’une attitude active et responsable vis-à-vis de l’enseignement. Dans l’article ci-dessous on aborde les possibilités de l’intégration des programmes à l’ordinateur dans l’enseignement de la physique dans le but d’acquisition des compétences spécifiques à cette discipline, de fixation des connaissances et du developpement personnel. L’apprentissage assisté à l’ordinateur peut aider l’élève à penser mieux, d‘apprendre comment acquérir des connaissances pour devenir plus cultivé, meilleur et plus créatif.

Cuvinte-cheie
apprentissage assisté à l’ordinateur, processus instructif-éducatif,

technologie de l’information, connaissances