Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
615 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-28 13:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:53:004 (2) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1201) |
Физика (1733) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4156) |
SM ISO690:2012 DUCA, Maria. Instruirea asistată de calculator la fizică în învăţămîntul preuniversitar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 4(80), pp. 50-52. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(80) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:53:004 | ||||||
Pag. 50-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia asistată de calculator, ca modalitate de instruire, este unul dintre domeniile în care tehnologia informaţiei are o contribuţie majoră la creşterea eficienţei procesului de învăţămînt. Folosirea tehnologiilor pe scară largă în cadrul procesului instructiv-educativ duce la formarea unei atitudini active şi responsabile. În articolul de faţă sînt abordate posibilităţile de integrare a programelor de calculator în predarea fizicii, cu scopul dobîndirii competenţelor specifice disciplinei, fixării cunoştinţelor, dezvoltării personale. Învăţămîntul asistat de calculator poate să îi facă pe elevi să gîndească constructiv, să fie mai culţi, mai buni, mai creativi. |
||||||
Cuvinte-cheie apprentissage assisté à l’ordinateur, processus instructif-éducatif, technologie de l’information, connaissances |
||||||
|