Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
857 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-11 21:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:57 (2) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3845) |
Биологические науки в целом (3558) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila. Teme cross-curriculare: o abordare inovativă în cadrul disciplinelor naturii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 4(80), pp. 42-46. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 4(80) / 2013 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 37.016.046:57 | |||||
Pag. 42-46 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Temele cross-curriculare reprezintă un vector strategic direcţionat spre eficientizarea procesului educaţional axat pe competenţe. Raportate la disciplinele naturii, acestea constituie unităţi integrate orientate spre formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică. Prezentăm un model de proiectare a temelor cross-curriculare şi elucidăm realizarea praxiologică a acestora. |
|||||
Cuvinte-cheie educational process, competences, scientific knowledge competence, cross-curricular themes |
|||||
|