Unitatea de învăţare – model didactic optim în procesul de predare-învăţare-evaluare la Biologie
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
812 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 17:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:57 (21)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1201)
Биологические науки в целом (3590)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, SIMION, Crenguţa. Unitatea de învăţare – model didactic optim în procesul de predare-învăţare-evaluare la Biologie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 5-6(87-88), pp. 73-77. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(87-88) / 2014 / ISSN 1810-6455

Unitatea de învăţare – model didactic optim în procesul de predare-învăţare-evaluare la Biologie
CZU: 37.02:57

Pag. 73-77

Botgros Ion, Simion Crenguţa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 9 august 2017


Rezumat

În acest articol este prezentată o nouă viziune asupra optimizării curriculumului şcolar la Biologie prin modelul unităţii de învăţare, care, la rîndul lui, devine instrument de cercetare ştiinţifică. Se analizează rezultatele şcolare în raport cu cele două tipuri de achiziţii: teoretice şi practice. Sînt enumerate produsele prin care se va măsura/evalua competenţa de cunoaştere ştiinţifică. De asemenea, se propune o metodologie de evaluare a procesului şi a produselor specifice lecţiilor de biologie, utilizînd modelarea şi problematizarea.

This paper proposes a new vision of the school curriculum in Biology optimizing the sample unit, which in turn, becomes the instrument of scientific research. School results are analyzed in relation to the two types of acquisition: theoretical and practical. The products that will measure/evaluate the power of scientific knowledge are listed. It is also proposed the evaluation methodology and process as specific products of Biology lessons: modeling and problem solving.

Cuvinte-cheie
learning unit, assessment,

the power of scientific knowledge, assessment process, product evaluation