Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
812 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 17:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:57 (21) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1201) |
Биологические науки в целом (3590) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, SIMION, Crenguţa. Unitatea de învăţare – model didactic optim în procesul de predare-învăţare-evaluare la Biologie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 5-6(87-88), pp. 73-77. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(87-88) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:57 | ||||||
Pag. 73-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este prezentată o nouă viziune asupra optimizării curriculumului şcolar la Biologie prin modelul unităţii de învăţare, care, la rîndul lui, devine instrument de cercetare ştiinţifică. Se analizează rezultatele şcolare în raport cu cele două tipuri de achiziţii: teoretice şi practice. Sînt enumerate produsele prin care se va măsura/evalua competenţa de cunoaştere ştiinţifică. De asemenea, se propune o metodologie de evaluare a procesului şi a produselor specifice lecţiilor de biologie, utilizînd modelarea şi problematizarea. |
||||||
Cuvinte-cheie learning unit, assessment, the power of scientific knowledge, assessment process, product evaluation |
||||||
|