Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
691 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 20:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13+005.574 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14220) |
Процессы управления (301) |
SM ISO690:2012 MAFTEUŢA, Rodica. Abordări conceptuale ale formării competenţei de negociere la managerii instituţiilor
preuniversitare
. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 1(89), pp. 26-29. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(89) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13+005.574 | ||||||
Pag. 26-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Negocierea reprezintă o realitate a lumii contemporane, o necesitate care nu mai poate fi contestată, deoarece s-a dovedit a fi o modalitate eficientă de armonizare a intereselor, de rezolvare a unor situaţii conflictuale la nivel de unitate de învăţămînt, la scară regională, naţională şi internaţională. În contextul integrării europene a Republicii Moldova, negocierii trebuie să i se acorde o atenție deosebită în toate domeniile. În învăţămînt, negocierea este un cîmp ce necesită a fi explorat, solicitînd noi cunoştinţe, o nouă atitudine și mentalitate, fiind, în esenţă, o abordare inovatoare. |
||||||
Cuvinte-cheie competence, negotiation, communication, manager, negotiation competence, educational negotiation, managerial negotiation |
||||||
|