Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
713 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 09:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:801.73 (4) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1201) |
Вспомогательные филологические дисциплины (73) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Constantin. Formarea elevului-cititor prin tehnica generării de alternative. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 1(89), pp. 12-15. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(89) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:801.73 | ||||||
Pag. 12-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema interpretării textului literar de către elevi prin tehnica generării de alternative. Autorul insistă pe ideea că învăţămîntul de tip interactiv contribuie nu numai la formarea gîndirii independente şi creatoare, a unui stil de abordare a problemelor, ci şi la educarea unor trăsături de personalitate, la sporirea atenţiei, interesului, imaginaţiei etc. Sînt propuse cîteva tipuri, care, în înțeles didactic, pot servi ca procedee de valorificare a textului. Totodată, sînt trecute în revistă cîteva tehnici de stimulare a mecanismelor gîndirii, ale inteligenței, imaginației şi creativității elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie literary text, interpretation, student, technique, alternatives, interactive, creativity, restructuring, methodology |
||||||
|