Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
653 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 13:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (83) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4173) |
SM ISO690:2012 GORINCIOI, Valeriu. Blogul ca proiect didactic interactiv. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 5-6(93-94), pp. 67-70. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(93-94) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 67-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Noile tehnologii informaţionale facilitează cu o eficienţă uimitoare comunicarea didactică; valorificarea personalităţii elevului, studentului, profesorului, medicului, funcţionarului, jurnalistului etc.; permit o mai bună interacțiune a indivizilor în plan local şi mondial și găsirea unor prieteni de idei, a unor parteneri de afaceri pe întreg globul pamîntesc. Acest lucru este posibil prin alcătuirea şi managementul blogului personal, inclusiv în procesul de predare, învăţare şi evaluare. În articol este prezentat blogul: Alcoolii polihidroxilici saturaţi. Etilenglicolul. Glicerolul, care poate fi accesat pe: https://chimia2015.wordpress.com |
||||||
Cuvinte-cheie blog, interactive learning, e-learning, evocation, reflection, extension, assessment, Open Educational Resources |
||||||
|