Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
939 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-13 23:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
781 (300) |
Музыка (1808) |
SM ISO690:2012 CRIŞCIUC, Viorica. Abordări moderne în clasificarea cunoștinţelor muzicale în contextul dezvoltării domeniului muzical-artistic. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2016, nr. 2(29), pp. 100-105. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(29) / 2016 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 781 | ||||||
Pag. 100-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prin abordarea aspectelor clasice și moderne în clasificarea cunoștinţelor muzicale, înţelegem clasificările de debut a cunoștinţelor din domeniul pedagogiei muzicale. Cunoștinţele muzicale reprezintă un sistem de referinţă pentru cercetătorii din domeniu. Clasificările prezentate în articol și-au păstrat valoarea teoretică și praxiologică de-a lungul anilor și au rămas în patrimoniul știinţific al noţiunii de cunoștinţe muzicale. Analizăm aspectul respectiv, pentru a delimita criteriile de clasificare a cunoștinţelor muzicale, pentru ca, ulterior, să elaborăm o taxonomie modernă de clasificare a cunoștinţelor muzicale. Trebuie să remarcăm, că principalul subsistem al procesului de învăţământ – activitatea de instruire – este obiectul de studiu și cercetare al disciplinei pedagogia muzicală. Cunoștinţele constituie o componentă importantă a procesului de învăţământ. Ele cuprind totalitatea de noţiuni specifice domeniului muzical, fiind implicate direct în activitatea de predare-învăţare la lecţie. |
||||||
Cuvinte-cheie cunoştinţe muzicale, pedagogia muzicală, clasifi carea cunoștinţelor muzicale, aspecte clasice, aspecte moderne, activitatea de predare-învăţare |
||||||
|