Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
750 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 17:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.772 (98) |
Коммерческое (торговое) право (1292) |
SM ISO690:2012 DINESCU, Ovidiu. Marca. Noţiuni de bază, vectorii mărcii. In: Intellectus, 2016, nr. 4, pp. 27-31. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 4 / 2016 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.772 | ||||||
Pag. 27-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează un concept nou pentru inţelegerea noţiunii de marcă. Este vorba de tratarea mărcii ca un vector, avand componentele „teritoriul”, „lista de bunuri și servicii” și „semnul”. Aceste trei componente, prin compunerea vectorială, dau marca, dar și volumul protecţiei mărcii. Densitatea acestui volum este imaginea distinctivităţii mărcii. |
||||||
|