Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1294 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.134 (38) |
Воспитание. Обучение. Образование (14251) |
SM ISO690:2012 NAGNIBEDA-TVERDOHLEB, Tatiana. Nevoile de profesionalizare ale cadrelor didactice, corelate cu procesul de formare continua. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 3(34), pp. 3-8. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(34) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 371.134 | ||||||
Pag. 3-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul respectiv abordează problema formării continue a cadrelor didactice, care are drept funcție satisfacerea unor nevoi de profesionalizare a cadrelor didactice. Acestea sunt privite ca niște premise menite să ofere obiectivitate formării continue, ca niște entități ce reflectă existența unei probleme ce necesită intervenție. Caracteristic pentru nevoile de formare continuă este determinismul lor multiplu, alcătuit din cauze, factori, condiții, influențe. De asemenea, este analizat conceptul de „utilitate” în raport cu procesul de formare continuă. |
||||||
Cuvinte-cheie formare continuă, profesionalizare, nevoi, proces, utilitate, premise, discrepanță |
||||||
|