Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1146 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 15:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
391.7:745/746 (1) |
Костюмы. Одежда. Национальная одежда. Моды. Украшения (275) |
Рисование и черчение. Дизайн. Декоративно-прикладное искусство и художественные промыслы (336) |
SM ISO690:2012 MOISEI, Ludmila. Promovarea identităţii culturale prin valorificarea ornamentelor naţionale. In: Revista de Etnologie şi Culturologie, 2016, nr. 20, pp. 32-35. ISSN 1857-2049. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Etnologie şi Culturologie | ||||||
Numărul 20 / 2016 / ISSN 1857-2049 /ISSNe 2537-6152 | ||||||
|
||||||
CZU: 391.7:745/746 | ||||||
Pag. 32-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul globalizării, promovarea identităţii culturale reprezintă o strategie prioritară a ţării noastre. Scopul acestui articol este de a releva importanţa ornamenticii ţesăturilor, atât ca mod de decor, cât și ca sursă de identitate culturală. În cadrul articolului, autorul insistă asupra evidenţierii și valorificării identităţii culturale prin ornamentele de valoare naţională, care, alături de ţesături, devin semne, simboluri identitare pentru ţara noastră. |
||||||
Cuvinte-cheie ornament, identitate culturală, globalizare, ţesături tradiţionale |
||||||
|