Modalități de diminuare a violenței școlare la preadolescenți
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1090 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 22:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.624-053.6+37.015.3 (6)
Социальная психология (972)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3920)
SM ISO690:2012
RACU, Igor, OVANESOV, Cristina. Modalități de diminuare a violenței școlare la preadolescenți. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 3(44), pp. 65-79. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 3(44) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Modalități de diminuare a violenței școlare la preadolescenți
CZU: 316.624-053.6+37.015.3

Pag. 65-79

Racu Igor, Ovanesov Cristina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 octombrie 2016


Rezumat

În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studiu teoretico experimental de studiere a fenomenului violenței la una din cele mai dificile perioade de dezvoltare – vârsta preadolescentă. Prin intermediul tehnicilor diagnostice au fost studiate diferite aspecte de manifestare a violenței, stabilite diferențele în dependență de vârsta și genul subiecților studiați. În experimentul de formare s-a demonstrat posibilitatea de diminuare a gradului de violență la preadolescenții contemporani.

This article presents the results of theoretical and experimental study of violence to one of the most difficult periods of development - preadolescent age. It was studied various aspects of manifestation of violence and determined differences depending on the age and gender of the subjects, studied through diagnostic techniques. The training experiment demonstrated the possibility of reducing the level of violence in contemporary preadolescents.

Cuvinte-cheie
violență, violență fizică, violență verbală, vârsta preadolescentă