Curriculum universitar din perspectiva continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
943 19
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-30 09:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.014.5 (7)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2563)
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Curriculum universitar din perspectiva continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 3-11. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Curriculum universitar din perspectiva continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior
CZU: 378.014.5

Pag. 3-11

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2016


Rezumat

În articol este abordată problema ce vizează realizarea interconexiunii, coerenţei şi continuităţii curriculare între ciclurile învăţământului superior: licenţă, masterat, doctorat. Sunt identificate şi analizate liniile directorii de realizare a acestui proces: politici curriculare, competenţe/finalităţi, calificări, conţinuturi, strategii didactice şi de cercetare, forme de învăţare. Autorul propune un concept şi o metodologie de realizare a interconexiunii, coerenţei şi continuităţii curriculare între ciclurile învăţământului superior.

ACADEMIC CURRICULUM AND CONTINUITY IN TERMS INTERCONNECTION BETWEEN CYCLES OF HIGHER EDUCATION The article addresses the problem of achieving interconnection is given, curricular coherence and continuity between cycles of higher education: bachelor, master, doctorate. Identify and analyze line managers to achieve this process: curriculum policy, skills/final qualifiers, contents, teaching and research strategies, forms of learning. It proposes a concept and a methodology for achieving interconnection, curricular coherence and continuity between cycles of higher education.

Cuvinte-cheie
cicluri de învăţământ superior, licență, masterat, doctorat, coerenţă, continuitate, curriculum universitar, calificare, şcoli doctorale,

conexiune/interconexiune, competenţe/finalităţi