Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
943 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-30 09:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.014.5 (7) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2563) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Curriculum universitar din perspectiva continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 3-11. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.014.5 | ||||||
Pag. 3-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema ce vizează realizarea interconexiunii, coerenţei şi continuităţii curriculare între ciclurile învăţământului superior: licenţă, masterat, doctorat. Sunt identificate şi analizate liniile directorii de realizare a acestui proces: politici curriculare, competenţe/finalităţi, calificări, conţinuturi, strategii didactice şi de cercetare, forme de învăţare. Autorul propune un concept şi o metodologie de realizare a interconexiunii, coerenţei şi continuităţii curriculare între ciclurile învăţământului superior. |
||||||
Cuvinte-cheie cicluri de învăţământ superior, licență, masterat, doctorat, coerenţă, continuitate, curriculum universitar, calificare, şcoli doctorale, conexiune/interconexiune, competenţe/finalităţi |
||||||
|