Management of tutorial programs for integrating pupils with learning difficulties in public school
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1041 13
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-02 18:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.04 (257)
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (245)
SM ISO690:2012
ATAMNI, Kamli. Management of tutorial programs for integrating pupils with learning difficulties in public school. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 1(25), pp. 59-66. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445

Management of tutorial programs for integrating pupils with learning difficulties in public school
CZU: 37.04

Pag. 59-66

Atamni Kamli
 
Tiraspol State University
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2016


Rezumat

Articolul abordează corelația dintre implicarea directorului școlar în procesul de tutoriat și impactul tutoriatului reflectat în rezultatele academice ale elevilor cu dificultăți de învățare, precum și acceptarea elevilor cu dificultăți de învățare de către tutori, exprimată prin manifestarea unei atitudini pozitive față de integrarea lor în școala publică.

Cuvinte-cheie
elevi cu dificultăți de învățare, director școlar, tutoriat, tutori, necesități speciale, programe de tutoriat,

management