Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1041 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-02 18:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04 (257) |
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (245) |
SM ISO690:2012 ATAMNI, Kamli. Management of tutorial programs for integrating pupils with learning difficulties in public school. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 1(25), pp. 59-66. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | |||||||
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.04 | |||||||
Pag. 59-66 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul abordează corelația dintre implicarea directorului școlar în procesul de tutoriat și impactul tutoriatului reflectat în rezultatele academice ale elevilor cu dificultăți de învățare, precum și acceptarea elevilor cu dificultăți de învățare de către tutori, exprimată prin manifestarea unei atitudini pozitive față de integrarea lor în școala publică. |
|||||||
Cuvinte-cheie elevi cu dificultăți de învățare, director școlar, tutoriat, tutori, necesități speciale, programe de tutoriat, management |
|||||||
|