Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1176 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-28 03:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13:005.7 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14220) |
Организационное управление (145) |
SM ISO690:2012 HBOS, Farhan. Stages of school managers’ professional development. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 1(25), pp. 54-58. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | |||||||
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.13:005.7 | |||||||
Pag. 54-58 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Dezvoltarea profesională a managerilor din domeniul educației parcurge diferite etape, în dependență de experiența anterioară, de personalitatea și de vârsta managerului. Articolul de față reflectă diverse abordări privind evoluția profesională a directorilor de școală, factor care determină, în esență, performanțele cadrelor didactice și, rezultatele elevilor. |
|||||||
Cuvinte-cheie educaţie, manager școlar, dezvoltare profesională, management organizațional, necesități economice, necesități psihologice |
|||||||
|