Dezvoltarea conștiinței de sine la vârsta școlară mică.
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
955 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-17 15:23
SM ISO690:2012
RACU, Igor. Dezvoltarea conștiinței de sine la vârsta școlară mică. . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2014, nr. 37, pp. 38-46. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 37 / 2014 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Dezvoltarea conștiinței de sine la vârsta școlară mică.

Pag. 38-46

Racu Igor
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 16 mai 2016


Rezumat

În acest articol sunt expuse rezultatele unor studii teoretico-experimentale privind dezvoltarea conștiinței de sine la vârsta școlară mică. Este prezentată dinamica, legitățile, factorii, aspectul cantitativ și calitativ în dezvoltarea conștiinței de sine în dependență de mediul social de dezvoltare al copiilor. Este demonstrat rolul de bază al activității de comunicare în dezvoltarea conștiinței de sine pe parcursul acestei perioade de vârstă.

In this article are presented the results of theoretical and experimental studies on the development of self-awareness to elementary school age. The dynamics, laws of factors, quantitative and qualitative aspects in the development of self-awareness depending on the social environment of children's development. It demonstrated the basic role of communication activity in developing self-awareness during this age.

Cuvinte-cheie
conştiinţa de sine, autoapreciere, situație socială de dezvoltare, comunicare.