Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
955 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-17 15:23 |
SM ISO690:2012 RACU, Igor. Dezvoltarea conștiinței de sine la vârsta școlară mică. . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2014, nr. 37, pp. 38-46. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | |||||||
Numărul 37 / 2014 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | |||||||
|
|||||||
Pag. 38-46 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol sunt expuse rezultatele unor studii teoretico-experimentale privind dezvoltarea conștiinței de sine la vârsta școlară mică. Este prezentată dinamica, legitățile, factorii, aspectul cantitativ și calitativ în dezvoltarea conștiinței de sine în dependență de mediul social de dezvoltare al copiilor. Este demonstrat rolul de bază al activității de comunicare în dezvoltarea conștiinței de sine pe parcursul acestei perioade de vârstă. |
|||||||
Cuvinte-cheie conştiinţa de sine, autoapreciere, situație socială de dezvoltare, comunicare. |
|||||||
|