Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1050 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 12:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9.072:37.013.42+316.356.2 (1) |
Психология (3368) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3901) |
Социальная структура. Общество как социальная система (976) |
SM ISO690:2012 GROZA (VERDEŞ), Angela. Importanța psihoterapeutică a jocului: metodologia învățării părinților a terapiei prin joc. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 1(42), pp. 47-53. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(42) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9.072:37.013.42+316.356.2 | ||||||
Pag. 47-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Terapia pentru părinţi este o ramură a terapiei prin joc. Această terapie este orientată spre soluţionarea problemelor sociale, emoţionale şi comportamentale ale copilului. Clienţii ţintă sunt copii cu vârste cuprinse între trei şi doisprezece ani. Spre deosebire de terapia tradiţională de joc, terapia pentru părinţi se bazeaza pe participarea părintelui (sau a substitututlui acestuia) în calitate de agent terapeutic. Această oientare psihoterapeutică îmbină două strategii importante: terapia prin joc cu copilului şi implicarea părintelui, căruia i se dezvoltă abilităţile esenţiale necesare pentru a facilita tratamentul. Rolul psihoterapeutului este dublu: pe de o parte preia rolul de învăţător, pe de alta, acorda susţinere empatică părintelui. În rezultat se observă modificări benefice nu numai la copii şi părinţi, dar şi în domeniul relaţionării lor. |
||||||
Cuvinte-cheie joc, terapie prin joc, terapie parentală, program parental |
||||||
|