Strategia învăţării pe bază de proiect - condiţia eficienţei învăţămîntului simultan
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
746 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-05 11:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.42 (51)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3884)
SM ISO690:2012
BRIŢCHI, Aliona. Strategia învăţării pe bază de proiect - condiţia eficienţei învăţămîntului simultan . In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2015, nr. 3(169), pp. 195-202. ISSN 1957-2294.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice
Numărul 3(169) / 2015 / ISSN 1957-2294

Strategia învăţării pe bază de proiect - condiţia eficienţei învăţămîntului simultan
CZU: 37.013.42

Pag. 195-202

Briţchi Aliona
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2016


Rezumat

In the present article is researched in terms of theoretical and practical challenge of organizing effective learning of students in classes with a simultaneous method project.

Cuvinte-cheie
education simultaneously, learning technique, temporal component,

project method, thematic project, educational technology, learning strategy, self