Strategii universitare de dezvoltare (meta) cognitive
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1304 78
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 15:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14 (880)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2565)
SM ISO690:2012
RAILEAN, Elena. Strategii universitare de dezvoltare (meta) cognitive. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 224-228. ISSN 2345-1106.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Strategii universitare de dezvoltare (meta) cognitive
CZU: 378.14

Pag. 224-228

Railean Elena
 
Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2016


Rezumat

Strategiile de dezvoltare (meta)cognitivă, un imperativ al timpului prezent, oferă soluţii relevante la întrebarea: Cum putem învăţa efectiv şi păstra motivaţia pe căi accesibile? Conform criteriului “situaţii de învăţare” aceste soluţii se clasifică în cognitive şi/sau metacognitive. În articol sunt descrise strategiile (meta)cognitive în raport cu Google Drive.

The strategies of (meta) cognitive development, an imperative of time, provide relevant solutions to the question: How can we effectively learn and keep motivation in affordable ways? According to criteria “learning situations” these solutions are classified into cognitive and / or metacognitive. The article describes (meta) cognitive strategies with Google Drive.

Cuvinte-cheie
globalizare, localizare,

social media,

omniprezenţă, Google Drive