Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1304 78 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 15:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14 (880) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2565) |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Elena. Strategii universitare de dezvoltare (meta) cognitive. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 224-228. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14 | ||||||
Pag. 224-228 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Strategiile de dezvoltare (meta)cognitivă, un imperativ al timpului prezent, oferă soluţii relevante la întrebarea: Cum putem învăţa efectiv şi păstra motivaţia pe căi accesibile? Conform criteriului “situaţii de învăţare” aceste soluţii se clasifică în cognitive şi/sau metacognitive. În articol sunt descrise strategiile (meta)cognitive în raport cu Google Drive. |
||||||
Cuvinte-cheie globalizare, localizare, social media, omniprezenţă, Google Drive |
||||||
|