Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
930 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 23:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (429) |
Воспитание. Обучение. Образование (14306) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir, HUNCA, Mihaela. Conceptul de paradigmă în formarea profesională continua a cadrelor didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 99-104. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 99-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema privind formarea continuă a cadrelor didactice din perspectiva paradigmatică: este definită noţiunea „paradigmă”, analizată în plan comparativ paradigma educaţională tradiţională şi modernă, dedus un ansamblu de principii privind formarea continuă a cadrelor didactice. Autorii propun un concept de formare continuă axat pe nevoile individuale şi instituţionale, având ca scop profesionalizarea cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie paradigmă, formare continuă, educaţia adulţilor, andragogie, autoformare, autodirijare, profesionalizare didactică. |
||||||
|