Promovarea concurenţei în sectorul comunicaţiilor electronice . Aspecte de reglementare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
618 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-08 15:26
SM ISO690:2012
GASNAŞ, Iurie. Promovarea concurenţei în sectorul comunicaţiilor electronice . Aspecte de reglementare. In: Revista Naţională de Drept, 2013, nr. 3(150), pp. 52-55. ISSN 1811-0770.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Naţională de Drept
Numărul 3(150) / 2013 / ISSN 1811-0770 /ISSNe 2587-411X

Promovarea concurenţei în sectorul comunicaţiilor electronice . Aspecte de reglementare

Pag. 52-55

Gasnaş Iurie
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 noiembrie 2015


Rezumat

Piaţa nu se poate reglementa singură în mod adecvat în beneficiul interesului public, lucru cu atât mai adevărat, atunci când în cauză este calitatea serviciilor şi în condiţiile în care concurenţa este redusă. Prin urmare, este necesar un cadru de reglementare solid pentru a promova interesele celui mai mare număr de cetăţeni, asigurându-li-se permanent cea mai bună tehnologie la cel mai bun preţ, totodată încurajând atât creşterea concurenţei, cât şi cea a investiţiilor în reţele şi servicii.

The market alone cannot properly regulate itself for the benefit of the public interest. This is particularly true when dealing with service quality and in circumstances where competition is weak. Therefore, a strong regulatory framework is needed to promote the interests of the greater number of citizens, by providing them with the best technology at the best price, simultaneously encouraging both increasing competition and investment in networks and services.

Cuvinte-cheie
piaţă, concurenţă, utilizatori, gestionare eficientă,

reglementare ex ante, frecvenţele radio, resursele de numerotare, infrastructuri şi servicii asociate.