Abordarea culturii prin prisma marketingului
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
668 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 15:48
SM ISO690:2012
CAVCALIUC, Ina, POPA, Eugen. Abordarea culturii prin prisma marketingului. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2011, nr. 7(47), pp. 235-238. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 7(47) / 2011 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Abordarea culturii prin prisma marketingului

Pag. 235-238

Cavcaliuc Ina, Popa Eugen
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 octombrie 2015


Rezumat

As the cultural sphere is a part of the social aspect of human activity, the application of marketing strategies in the cultural institutions would help the cultural policies to be more effective, as the marketing research could highlight both the opportunities that should be exploited, and the weakness that should be eliminated.