Current trends in teaching english
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2065 2
Ultima descărcare din IBN:
2021-06-07 09:48
SM ISO690:2012
BASHIROV, Oxana, VERETINA, Ina. Current trends in teaching english. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2012, nr. 4(54), pp. 144-148. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(54) / 2012 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Current trends in teaching english

Pag. 144-148

Bashirov Oxana, Veretina Ina
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 24 septembrie 2015


Rezumat

Există numeroase metode de predare a limbii engleze, unele mai eficiente, altele mai puţin eficiente. Am constatat că diversificarea surselor de instruire presupune strategii moderne de dimensionare, structurare şi predare a limbii engleze. Se impune o nouă modalitate de selecţie a informaţiei, descongestionarea acesteia şi alte criterii de predare-învăţare a limbii engleze. Astăzi accentul se pune pe comunicare. Scopul comunicării în procesul de predare a limbii engleze poate varia: de la simpla transmitere şi asimilare a informaţiei la rezolvarea de probleme, formarea de capacităţi, convingeri, atitudini etc. În prezenta lucrare vom face o descriere a celor mai frecvent utilizate metode de predare a limbii engleze, precum ar fi: studiul de caz, învăţarea limbii în comunitate, calea tăcerii, metoda audiolinguală etc. Desigur, selecţia acestor metode este subiectivă, criteriile după care au fost alese fiind eficienţa lor şi gradul de popularitate. Analizând metodele specificate în studiul nostru, am ajuns la concluzia că metodele tradiţionale încă mai coexistă cu cele moderne, o abordare eclectică fiind eficientă în predarea limbii engleze.