Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1026 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-20 13:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (73) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3920) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Postmodernitatea în educație. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 3-7. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2 | ||||||
Pag. 3-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema postmodernităţii în educaţie în contextul priorităţii laturii umane a educaţiei, lansării
paradigmei curriculumului, promovării interdisciplinarităţii şi transdisciplinarităţii, redimensionării finalităţilor
educaţiei, având competenţe ca un nou cadru de referinţă.
Totodată, sunt analizate şi alte caracteristici ale postmodernităţii în educaţie din perspective filosofică, psihologică şi
pedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie modernitate, postmodernitate, paradigmă, paradigma curriculumului, inter- şi transdisciplinaritate, globalizare, umanizare, competențe, centrare pe elev/student. |
||||||
|