Consolidarea capacităţilor personalului din domeniul sănătăţii publice: utilizarea indicatorilor de asigurare a calităţii pentru îmbunătăţirea programelor de sănătate
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
778 5
Ultima descărcare din IBN:
2020-04-01 14:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
614.2(4+478) (1)
Общественная и профессиональная организация здравоохранения (871)
SM ISO690:2012
GOODMAN, Julien, MULLER-NORDHORN, Jacqueline, CAVALLO, Franco, KALEDIENE, Ramune, KUIPER, Tom, MUCKELBAUER, Rebecca. Consolidarea capacităţilor personalului din domeniul sănătăţii publice: utilizarea indicatorilor de asigurare a calităţii pentru îmbunătăţirea programelor de sănătate. In: Revista de Ştiinţe ale Sănătăţii din Moldova, 2015, nr. 2, pp. 17-24. ISSN 2345-1467.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţe ale Sănătăţii din Moldova
Numărul 2 / 2015 / ISSN 2345-1467

Consolidarea capacităţilor personalului din domeniul sănătăţii publice: utilizarea indicatorilor de asigurare a calităţii pentru îmbunătăţirea programelor de sănătate
CZU: 614.2(4+478)

Pag. 17-24

Goodman Julien1, Muller-Nordhorn Jacqueline2, Cavallo Franco3, Kalediene Ramune4, Kuiper Tom1, Muckelbauer Rebecca2
 
1 Agenţia Europeană pentru Acreditare în Sănătate Publică (APHEA), Bruxelles,
2 Şcoala de Sănătate Publică Charité-Universitätsmedizin,
3 Școala de Medicină, Universitatea din Torino,
4 Universitatea Lituaniană de Știinţe în Sănătatei
 
 
Disponibil în IBN: 6 iulie 2015


Rezumat

În 2011, a fost fondată Agenţia Europeană pentru Acreditare în Sănătate Publică (APHEA). Această agenţie a fost o culminaţie a celor peste 25 de ani de activitate pentru îmbunătăţirea calităţii activităţii Asociaţiei Şcolilor de Sănătate Publică din Regiunea Europeană (ASPHER). Acreditarea a înlocuit un instrument anterior, numit evaluare inter pares (evalure colegială), care a fost utilizat între 2001 și 2006, pentru a ajuta la dezvoltarea școlilor și programelor din regiunea Europei Centrale și de Est. În 2012, APHEA, ASPHER și școlile partenere au utilizat noile criterii de acreditare pentru a evalua trei școli din Regiunea Europeană care au demonstrat că, doar cu mici ajustări, există potenţial de a încadra îmbunătăţirea calităţii în procesul de acreditare.