Inga DRUŢĂ. Terminologia educaţiei: constituire, caracteristici şi tendinţe de dezvoltare. Iaşi, Editura TipoMoldova, 2014, 98 p.
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
872 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-16 14:16
SM ISO690:2012
PÂSLARU, Vlad. Inga DRUŢĂ. Terminologia educaţiei: constituire, caracteristici şi tendinţe de dezvoltare. Iaşi, Editura TipoMoldova, 2014, 98 p.. In: Philologia, 2014, nr. 3-4(273), pp. 130-131. ISSN 1857-4300.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Philologia
Numărul 3-4(273) / 2014 / ISSN 1857-4300 /ISSNe 2587-3717

Inga DRUŢĂ. Terminologia educaţiei: constituire, caracteristici şi tendinţe de dezvoltare. Iaşi, Editura TipoMoldova, 2014, 98 p.

Pag. 130-131

Pâslaru Vlad
 
Institutul de Filologie al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2015


Rezumat

The reviewer lists some defining issues in the field of education terminology – invasion of foreign terminology and terminological calques or arbitrary translations, weak conceptualization of the field etc. – facts that determined the author to structure his scientific discourse on theoretical and praxiological linguistics, providing those interested landmarks significant for epistemology of terminology in education science.

Cuvinte-cheie
education terminology, terminological historical speech.,

language education