L’evaluation en classe de françis langue etrangere et le cadre europeen
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
393 2
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-28 14:00
SM ISO690:2012
GHENCIU, Maria; ZGHEREA, Natalia. L’evaluation en classe de françis langue etrangere et le cadre europeen. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul. 2007, nr. 3, pp. 22-25. ISSN 1875-2170.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul
Numărul 3 / 2007 / ISSN 1875-2170

L’evaluation en classe de françis langue etrangere et le cadre europeen

Pag. 22-25

Ghenciu Maria, Zgherea Natalia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2014


Rezumat

Evaluarea competenţelor lingvistice în învăţarea limbii franceze în cadrul european este axată pe comunicare, care are ca scop de a conduce personalitatea spre autonomi, punînd în evidenţă strategiile de evaluare. În procesul instructiv-educativ sunt stipulate rolul şi funcţiile evaluării, care permit fiecărui individ să-şi verifice comptenţele lingvistice, să-şi măsoare eforturile, să-şi înlăture lacunele, să amelioreze cunoştinţele şi să progreseze continuu. În timpul procesului instructiv-educativ, capacităţile pot fi măsurate începînd cu nişte operaţii mintale de la simpul spre compus, pe care Bloom le clasifică în trei clase: capacităţi inferioare, capacităţi medii, capacităţi superioare. Ele dovedesc evoluţia procesului de la înţelegere pînă la evaluarea finală.