Marketingul în viaţa economică – esenţă şi necesitatea promovării
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1242 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-03 13:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:338 (20)
Общие вопросы торговли. Рынок (811)
Экономическое положение. Экономическая политика. Управление и планирование в экономике. Производство. Услуги. Цены (2928)
SM ISO690:2012
DELIU, Angela, PRODAN, Olga, FRĂSÎNEANU, Pantelemon, BRODESCO, Lilian. Marketingul în viaţa economică – esenţă şi necesitatea promovării. In: Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice, 2012, nr. 1, pp. 68-72. ISSN 1857-3630.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630

Marketingul în viaţa economică – esenţă şi necesitatea promovării
CZU: 339.138:338

Pag. 68-72

Deliu Angela1, Prodan Olga2, Frăsîneanu Pantelemon2, Brodesco Lilian1
 
1 Universitatea de Studii Europene din Moldova,
2 Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2014


Rezumat

În articol se dezvăluie esenţa, importanţa şi necesitatea aplicării marketingului în cadrul întreprinderii. În acest sens, o atenţie deosebită este acordată aspectului şi abordărilor teoretice ale conceptului de marketing şi într-o măsură utilă este expusă necesitatea apariţiei şi evoluţiei acestuia.

Cuvinte-cheie
marketing,

clienţi, consumatori, producători, Întreprindere,

venituri aşteptate, unitate de producţie, economia de piaţă.