Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1242 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 13:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:338 (20) |
Общие вопросы торговли. Рынок (811) |
Экономическое положение. Экономическая политика. Управление и планирование в экономике. Производство. Услуги. Цены (2928) |
SM ISO690:2012 DELIU, Angela, PRODAN, Olga, FRĂSÎNEANU, Pantelemon, BRODESCO, Lilian. Marketingul în viaţa economică – esenţă şi necesitatea promovării. In: Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice, 2012, nr. 1, pp. 68-72. ISSN 1857-3630. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice | ||||||
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:338 | ||||||
Pag. 68-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se dezvăluie esenţa, importanţa şi necesitatea aplicării marketingului în cadrul întreprinderii. În acest
sens, o atenţie deosebită este acordată aspectului şi abordărilor teoretice ale conceptului de marketing şi într-o măsură utilă este expusă necesitatea apariţiei şi evoluţiei acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, clienţi, consumatori, producători, Întreprindere, venituri aşteptate, unitate de producţie, economia de piaţă. |
||||||
|