Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1005 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 15:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.891:378.2(478) (6) |
Общая методология. Научные и технические методы исследований, изучения, поисков и дискуссий. Научный анализ и синтез (1145) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2565) |
SM ISO690:2012 HOLBAN, Ion, PETROV (COTUN), Cristina. Dezvoltarea durabilă a societăţii -Problema fundamentală a Stiinţei în Republica Moldova (principii,criterii,standarde,date statistice,analize, omologări,opinii)(3). In: Intellectus, 2014, nr. 3, pp. 81-92. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | |||
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | |||
|
|||
CZU: 001.891:378.2(478) | |||
Pag. 81-92 | |||
Descarcă PDF | |||
Rezumat | |||
Sunt abordate principiile scrise şi nescrise ce stau la baza dezvoltării durabile a unei societăţi. Se analizează datele statistice ale Republicii Moldova în domeniul cercetării-dezvoltării-inovării şi pregătirii şi atestării cadrelor ştiinţifice sub aspectul asigurării economiei republicii cu cadre şi competenţe necesare, edificării unei societăţi moderne, informaţionale, bazate pe cunoaştere. Subiectul este tratat în contextul încadrării Republicii Moldova în Spaţiul European al Cercetării şi Spaţiul European al Învăţământului Superior şi interconectării acestor spaţii, prin utilizarea bunelor practici folosite în domeniu în UE şi SUA, în mod special cele ce ţin de dezvoltarea şcolilor doctorale, reieşind din obiectivele politicii
ştiinţifice ale Republicii Moldova. |
|||
Cuvinte-cheie dezvoltare durabilă, studii doctorale, indicatori de evaluare, procesul Bologna, principiile Salzburg, şcoli doctorale, Sustainable development, doctoral studies, evaluation indicators, Bologna process, Salzburg principles, doctoral schools, устойчивое развитие, док-торантура, оценочные показатели, Болонский процесс, Зальцбургские принципы, докторские школы |
|||
|