Analiza factorilor emergenţi produselor noi în condiţiile globalizării
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
841 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 16:22
SM ISO690:2012
STRATAN, Alexandru. Analiza factorilor emergenţi produselor noi în condiţiile globalizării . In: Economica, 2009, nr. 3(67), pp. 7-12. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(67) / 2009 / ISSN 1810-9136

Analiza factorilor emergenţi produselor noi în condiţiile globalizării

Pag. 7-12

Stratan Alexandru
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Diferen ele dintre pie ele na ionale sunt reduse; cererea i oferta sunt exprimate la nivel global. Având în vedere aceste condi ii, globalizarea afacerilor este un proces cuprinz tor impus de necesitate. Firmele multina ionale decid cu privire la pozi ionarea produc iei, din punct de vedere a ra ionaliz rii la nivel global. Lucrarea elucideaz factorii care au o influen foarte important asupra procesului de dezvoltare a noilor produse. Este interesant faptul c unii factori au influen ambivalent (atât sporesc, cât i scad procesul dezvolt rii produselor noi).

The differences between the national markets are reduced; supply and demand are expressed at global level. Given these conditions, business globalization is a process imposed by overall necessity. Multinational firms decide upon the production positioning, rationalizing in terms of global framework. The paper presents the factors which have a very important influence over the new product development process. It is interesting that some factors have ambivalent influent (both increase and decrease the process of developing new products).