Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
841 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 16:22 |
SM ISO690:2012 STRATAN, Alexandru. Analiza factorilor emergenţi produselor noi
în condiţiile globalizării
. In: Economica, 2009, nr. 3(67), pp. 7-12. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||
Numărul 3(67) / 2009 / ISSN 1810-9136 | |||||
|
|||||
Pag. 7-12 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Diferen ele dintre pie ele na ionale sunt reduse; cererea i
oferta sunt exprimate la nivel global. Având în vedere aceste
condi ii, globalizarea afacerilor este un proces cuprinz tor
impus de necesitate. Firmele multina ionale decid cu privire la
pozi ionarea produc iei, din punct de vedere a ra ionaliz rii la
nivel global. Lucrarea elucideaz factorii care au o influen
foarte important asupra procesului de dezvoltare a noilor
produse. Este interesant faptul c unii factori au influen
ambivalent (atât sporesc, cât i scad procesul dezvolt rii
produselor noi).
|
|||||
|