Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1098 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 11:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138 (427) |
Общие вопросы торговли. Рынок (811) |
SM ISO690:2012 RAPCEA, Vitalie. Noi evoluţii şi tendinţe în dezvoltarea ştiinţei şi practicii de marketing. In: Economica, 2014, nr. 2(88), pp. 39-46. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 2(88) / 2014 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 339.138 | |||||||
JEL: M31 | |||||||
Pag. 39-46 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
După Charles Lamb, marketingul are două faţete: una este cea de filozofie sau orientare managerială, iar cea de-a doua este dată de activităţile şi procesele care duc la realizarea filozofiei de afaceri. Atât filozofia, cât şi practicile manageriale de marketing au cunoscut o evoluţie continuă; marketingul fiind, probabil, conceptul economic cel mai dinamic. Astăzi, atât filozofia, cât şi practicile manageriale trec printr-o perioadă de
redefinire. Secolul al XXI-lea vine cu noi provocări pentru ştiinţa şi practica de marketing. Prezentul studiu îşi propune să identifice aceste provocări şi să argumenteze ştiinţific răspunsul pe care îl oferă marketingul, atât sub aspect de filozofie, cât şi de practică managerială. |
|||||||
Cuvinte-cheie marketing vertical, marketing orizontal, salt lateral, customerizare, efect de sinergie, hiper-fragmentare, comunicare asincronă, diferenţiere, poziţionare, reţele sociale |
|||||||
|